رادین رادین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

من و خاطراتم

تولد یک سالگی

1390/6/17 1:59
نویسنده : مامان رادین
1,797 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جونم از اونجائی که تولدت مصادف شده بود با شب ٢٣ مه رمضون نتونستم برات مراسمتولد  بگیرم . ایشالا سال دیگه یه تولد جبرانی و خیلی خوشگل داریم که بتونی توش شمعاتم فوت کنی .

ولی از اونجائی که خواستیم ککه یادگاری از اولین تولدت داشته باشی خودم برات یه کیک کوچولو پختم و چند تا عکس با هم انداختیم . من و تو و بابا نادر. چندتا هم مهمون سر زده داشتی مامانی  که تولدت رو تبریک گفتن. مامان نسرین و دایی حامد. بابا بزرگ و مامان بزرگت و عمه پرستو اینا.  این عکس رو صبح روز ١ شهریور دقیقا ساعت ١٠.٢٥ دقیقه صبح ازت گرفتم.تازه از خواب بیدار شدی و پفک شدی . یه ساله شدنت مبارک گل قشنگ زندگی       مامن و بابا  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

جوراب ضد بوی نانو تکنولوژی
25 مهر 90 7:28
جوراب ضد بوی نانو تکنولوژی
آرتین خان
25 مهر 90 16:18
تولدت مبارک عزیززززم 120 ساله بشی خاله جون آفرین به مامانی که کیکی با این طرح زیبا رو خودش درست کرده منم با کمال میل شما رو لینک کردم ببوس رادین جون رو
یاسمینا
5 آبان 90 1:05
عزیزم مامان ناز رادین جون.من 25 سالم و مجردم ولی با اینهمه عشقی که تو این وبلاگ دیدم یه ربعه دارم از شوق گریه میکنم.خدا برات ببخشه مامانیش.همیشه شاد باشین و زیر سایه ی خدای مهربون با عشق زندگی کنید. یاسمینا تقوی راد
msh
2 خرداد 91 0:50
سلام دوست عزیز از آشنایی با وبتون بسیار خوشحالم ماشالا نمک داره چه کارخوبی کردید که خاطراتتونو از بچتون نوشتین من خیلی چیزارو فراموش کردم دوست دارم با شما تبادل لینک داشته باشم اگر مایلید باعث افتخار منه به وب منم سر بزنید منتظر حضور سبزتون هستم
نایسل
10 شهریور 91 18:15
عزیزززز دلم چقدر نازه
نایسل
10 شهریور 91 18:15
تولدش مبارکککککککککککک
saba
3 بهمن 91 20:38
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/