رادین رادین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

من و خاطراتم

آخ جون یه پسر دائی دیگه هه

1389/10/27 3:46
نویسنده : مامان رادین
947 بازدید
اشتراک گذاری
ندارین قراره من که آقا رادین باشم کلی همبازیهای خوب داشته باشم . اولی آقا امیر علی خان پسر خالمه ( که البته پسر دختر خاله مامانمه ولی از اونجائی که من خاله ندارم به مامانش میگم خاله سمیه  از این به بعد . امیر علی سال ۱۴ بهمن  ۸۹  به دنیا اومده و کلی بزرگه الان . تازگیها هم ۲ تا دندون در آورده و کلی غذاهای خوشمسه میخوره هی هی خوش به حالت آقا . اینم عکسشه

یه دوست دیگه هم دارم که هم اسم خودمه آقا رادین دقیقا ۲ شهریور سال ۸۸ به دنیا اومده و از من ۱ سال بزرگتره. هههههههه پسر دوست مامان ُ خاله مینا .اینم آقا رادین:

 و اما دومین همبازی من که آخ جونمی من ازش بزرگترم اسمش آقا راستین و ۴۰ روز از من کوچولو تره . هووووووووووووووووورا . پسر دائی دوممه. که روز ۱۰ مهر ۸۹ به دنیا اومد. قدمش مبارک و ایشالا ۱۲۰ سال زیر سایه مامان و باباش عمر کنه.

تازه خبر ندارید که تو فامیل ۲ تا جوجه دیگه هم تو راهن . هر دوشونم تیر سال دیگه به دنیا میان و با راستین همکلاس میشن . هههههههههه آخه من بزرگم دیگه .... فکر کنم هر دوشونم پسر باشن هوراااااااااااااااااااا بازم همبازی.  چند تا از عکسای دوتائیمونو  با آقا راستین براتون میذارم تا ببنید من چقده بزرگ شدم و هیش کی حواسش نیست

 

 

 

 

اولی عکس روز اول به دنیا اومدن پسر دائیه و دومی روز ۱۷ تولدشه که من ۵۷ روزمه

این زندگی چقده زود میگذره ها انگار همین دیروز بود من توی همین تخت تو همین بیمارستان خوابیده بودم و یه روزم بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)