رادین رادین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

من و خاطراتم

در جستجوی یه خونه

1389/10/27 3:46
نویسنده : مامان رادین
1,245 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلام به فسقلی خودم .قراره پا قدمت واسمون خیر باشه ایشالا . آخه میدونی قراره اگه خدا کمک کنه یه اتفاق قشنگ تو زندگی من و بابایی بیافته . 

                                                                                                     

 میخوایم یه خونه مستقل بگیریم . یه خونه که پر باشه از ارامش و محبت و عشق و البته با یه اتاق اضافی که آمادش کنیم واسه گل قشنگمون .

  

حالا که  هنوز پیش خدائی واسه براورده شدن حاجت مامانی تو این ماه عزیز دعا کن . دعا کن حالا که بابائی رضایت داده که از اینجا بریم همه چی جور بشه .

این روزا همش بعد از ظهرا که بابائی میاد میریم دنبال خونه . من که کلی کیف میکنم ولی بابائیت همش غر میزنه و خسته هم هست حق داره طفلی . خلاصه اینکه یه خورده سرم شلوغه و استرسم زیاد . روزای سختیه کاش زودتر تموم بشه و زندگی ماهم به ثبات و ارامش برسه گلم . به احتمال زیاد خونه خاله اینارو میخریم . خونه بزرگ و خوبیه. خدا کنه پولش جور بشه فقط. طفلی خاله همه جوره داره باهامون راه میاد . بابا هم که میگه یا این خونه یا مجبور نیستم جای کوچکتر برم . آخه این خونه ۱۳۵ متره و نو ساز و شیکتر از اینی هست که الان توشیم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)