رادین رادین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

من و خاطراتم

عکس از بقیه وسایل آقا رادین ما

1389/10/27 3:46
نویسنده : مامان رادین
1,231 بازدید
اشتراک گذاری
با چند روز تاخیر باز تونستم چند تا عکس آپلود کنم که بذارم تو وبلاگت گلم. میترسم به دنیا بیایو من هنوز عکسای سیسمونیتو نذاشته باشم .  هفته دیگه این موقع اگه خدا بخواد  تو بغل مامان هستی عسلم. دکتر گفت که استراحت مطلق کنم که اقا رادین انگار واسه به دنیا اومدنش عجله داره . قرارمون شده  ۱ شهریور ۱۳۸۹

 

 بابائی که  همش میگه زودتر بیای بهتره . خیلی عجله داره که پسمل فسقلیشو زودتر ببینه . منم هم کنجکاوم که زودتر ببینمت و هم دلم شور میزنه . شور اینو که بتونم از پس مادر بودن بر بیام  . شور سالم  بودنتو و خیلی دل شوره های دیگه ........

 خدایا یه  پسره صحیح و سالم و صالح بهمون بده . ممنون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)